Friday, May 18, 2012

Huaaaaaarrrgh D';

Sekarang saya rasa seperti orang bodoh yang takde akal. Dalam otak rasa kosong, rasa macam nak maki dan blablabla. Tension lah siotttttttttttttttt o0o Korang koranggggg :'( Tengok lah bawah skali tuu! "we have been couple for 6 month" Hari ni kitorang 6 bulan tau tak :') Tapi kan. Hari ni saya sangat bosan. Aku mencuba sedaya upaya taknak gaduh. Tengah bersabar. Memang aku taknak gaduh. Hari ni rasa kosong sangat sangat. Sepatut nya harini aku nak happy je. Tapi tak boleh :'/



Papa <33 Happy 6Months ye darling. Saya tak tau apa masalah awak harini sampai busy sangat dan tak pedulikan saya :'( Yee saya percaya awak busy. Saya tak marah pun :'/ Betul laaa, x marah. *marah sikit je. I miss you sebenarnya. Harini rasa lain gileeeee. Sebab awak takde :/ apa2 pun jaga diri, jaga kesihatan. Mungkin kau ada alasan sendiri kan. Takpe aku faham. Take care yea. 

Hope hubungan kita kekal sampai bila2. Aminn.. Kalau ada jodoh tak kemana kan. Taknak marah2 ni, sebab sayang sangat kat awokk. Taknak spoil kan hari yang bermakna ni. 

ILOVEYOUUUUUUUUUAZIZI. Muehh :/