Monday, May 14, 2012

Happy Ibu Day :')





Sorry terlambat wish dekat blog ni Ibu. Happy Mothers Day. Thanks for being the Best Mom in the world. Walaupun kadang2 hati ibu tersakit dgn kata kata kami, tapi sikit pun tak terniat untuk melukai hati ibu. Cewahhh :3 Kenapa org cakap, Mothers Day tak boleh sambut. Haram. =.= Apa ada hal? Family aku siap sambut dengan kek lagi bagai. Every year. Hah nak cakap apa? Kesah pulak aku.



Memang lah hari hari tu hari Ibu. Tapi dengan adanya Hari Ibu ni lah kita boleh tunjukkan sikit sebesar mana sayang kita dkt Ibu. Kenapa? Hari2 memang tak tunjuk ke? Memang tak pun kan. Kalau takde Hari Ibu memang takde la jawab nya korang nak buat Ibu tu terharu sikit dengan penghargaan korang dekat Ibu tu. Betul apa aku cakap. Yang tak pernah nak tunjuk sayang dia dekat Ibu tu, Hari mcm ni lah paling sesuai. Kalau yang hari2 sambut hari ibu tu, hari2 ucap terima kasih dekat Ibu tu, Alhamdulillah lah kan. Tapi tak semua mcm tu. Contoh macam anak yang tak pernah ambil kesah hal ibu dia, jarang nak bersembang ke, atau memang tak rapat lah senang cite. Lepastu hari Ibu tiba2 dia wish, 'Happy Mothers Day'! Tak ke mengalir air mata ibu tu? Walau pun hari Ibu tu haram sambut, walaupun kita ucap je, dah boleh buat air mata seorang ibu tu mengalir. Bukan apa sangat pun, Ibu tak harap pun nak sambut2 semua ni, cukup lah sekadar ingat dkt dia je. Tak susah kan. So tak salah lah aku rasa nak sambut Mothers Day. Niat tu yang penting, kalau niat nak buat Ibu happy for the whole day, apa salahnya kan?
For the end of my Post today, I would like to Thanks My mothers very much. Ibu yang terbaik, tak ada yang boleh ganti >,< Jadi lah ibu saya samoai saya mati ye Ibu <33


Sincerely, Your Daughter ,