Monday, December 19, 2011

Yart vs Ogyy

Tak tahu pulak sampai nak tulis kat blog kan ? Ingat kan dah habis stakat situ jee , Dah unfriend , dah block , xpuas hati jugak kee ? ;/ Aku rasa dua dua salah , kalau respect each other , takkan jadi gaduh la . Kalau perangai matang sikit , takkan jadi macam tu . 
Pape jelah , dua dua aku nak cakap sorryy . Ogy , sorry sebab mmbee aku cakap macam tu dekat kau <3 Yart , sorry sebab keterlanjuran kata balak aku ;) Puas hati ?
Nak gaduh tak kisah kan , last last aku jugak kene ? 
Memang aku tahu aku bukan baik mana pun , kadang kadang mulut pun macam kimak jugak , tapi aku tak kacau hidup orang pun . Ssooorrryyy Yart ! 
Kau cakap macam tu mesti memang kau nak cakap lama dah kan ? Sokayy , aku paham . Tapi korang gaduh , gaduh jela berdua . 
Ogyy : Betul apa budak tu cakap , baik fikir habis habis dulu . Betul ke pilihan yang awak tengah buat sekarang nie ;'(
Btw , dua dua aku sayang . Walau pun orang cakap kau kawan makan kawan , tapi banyak kenangan kita kan ? 
And Azizi , ILOVEYOU for every second , walau apa pun jadi , tetap sayang kamu . Muah muahhh :}