Wednesday, December 28, 2011

A Full of Laughing Day :D

A trip to Lenggung is a memories day ever . I had many impressing memory that i can't forget . Seronok wokk ^^ Even Dua hari satu malam jeeee :}


bende petama yang nak manja manja ngan aku bila aku sampai #kene gigit lebah kat kaki :'{ Tapi kan kan kan , opah dah jampi . Pehtu tade pape dah . Ohh opah Super-Hebat ♥ ^^


Time : 2.30 am tengah main kad niee ^^ Aku dah menang awal dah so aku tangkap la gambar deme . Tak reti reti nak tido , mata tu dah ngantuk tapi bebudak nie saje tahan mata . Ajenye -"- *dalam gelas yang tengah tengah tu ada air ketum . Mwehehehe
Diorang tak bertahan lama , dalam pukul brape ntah dah tidur dah . 
Time nie lah Keluangman menyelesaikan misinya , ditepi rumah . Ohohohoho :} Rindu nyeee , tapi beshh lah awak . Rindu sangat2 :') Sempat cakap dua tiga ayat je , boleh ingat lagi pun apa yang kitorang sembang kan . Kejap sesangatsangatsangat . Rinduuuuuuuuuuuuuuuuuuu :*


Malu niehhh >< Muka tak mandi , dengan baju tidur tengah tengah hari pegi turun ke sungai . Orang usha pelik je . Hahaha bio ah ! Aku nak main air je , jeles napee :P


ayah cakap aku kene belaja pakai kain :D Heyy aku reti lah , saje malas pakai . Hihihi


Us :) Panas tuuuuuhhhhh -.-;


Hihihi :) Enjoyy ^^


Hebat kan saya :3 Hahahahaha


Super Big Boss :D Ayah yang hebat ^^


Gedik jeee , HAHA


Korang ingat ibu aku tak hebat ke hah ? She drive me into the water :P


Ibu + Sai yang gedikk , buuuu

Hehehehe , Tu saja lahh . Seronok tahukk ^^ I'll promised to come back soon :D We will miss You Lata . HAHA Muahh muah sikedd :}

Sekian , TERIMA KASIH