Sunday, May 1, 2011

TAMAT SUDAHH (!)

SEKARANGG KAU BOLEH BERAMBUSS DARI HIDUP AKU !!

Macam nie perangai kauuu ? Macam nie nak panggil BF ? Bole belahh la wehh . Mana kau time aku sedihh , Mana kau time aku marahh , Mana kauu time aku happy , Mana kau time aku SUSAHH ! Sial lahhh . Kau da buad aku betul-2 bosan gn perangai kauu . Terok kann ? Baru masalah kecik macam nie kau dah lepas tangan ? WHAT DA HELL ? Kau tak bagi aku menggatal , tapi penah kau mengaku kt mmbe2 kau yg aku nie GF kauu ? Penah kau datang jumpa aku teros bila rinduu ? Penah kau usaha utk petahankan hubungan kita ? TAK PERNAHHHHHHH ! And now , BOLE JALANN LAA ! Aku nie awek kau ke ape hahh ? Kenapa org lain lagi take care pasal akuu ? KECEWA DENGAN KAUUU !

Dan kepada HARAM JADAHH 0175101391 , kau betul-2 menambahkan masalah akuu yg tgh runsing niee . Hahhh ! THANKS jugakk , sebab kau , aku dah kenal siapa BF aku , siapa kawann and siapa lawann ;) . Padan muka kau kan , kene maki , number kau habis kene jual . HAHA ! Thanks kepada EYLA , APEH RPA , NATT , MIRA , UMI , AMER MANJUNGG , ROSS , AKMAL , KECHIK , DAN LAIN2 yang sudah membantuu . Kepada yang banyakk sangat alasan nak tolong member , kedekut sangat 1 sen korang tu untuk aku , its okayy laa . Aku tak kesa , tapi tunggu la time korang lakk -,-