Sunday, May 29, 2011

I KNOW /:


I KNOW  , i cant be the best for youu . Atleast , appriciate mee . Appriciate my lovee . Sedihh , ingat kan bole kekal . Tatau lah ini keputusan yang betul atau takk . Tak sangka enn jadi macam niee . Aku akui , aku TERSANGATLAH kuat jeles . Sama ada aku sayang kau ke tidak , once kau jadi balak akuu , kau tetap milik aku . Memang lah aku marah kan orang kacau milik akuu !

Aku da bagi kau peluang yang kedua . kau tanak hargai . Nasiblah , ingat aku nie apa ? Tak de perasaan . Sendiri mau ingat lahh . Kalau betul pun kau nak tipu akuu , pandai2 lah cover , jangan sampai aku tauu . Kalau aku tauu , da tak bole patah balikk . Macam mana aku nak setia ? Kau buad perangai bila aku da mula nak sayang kauu . Kau betul2 da hancurkan perasaan akuu ! Jujur cakap , memang aku sayang kauu . Sapa tak sayang balak kann !

Nak lupakan kauuu . Tapi bole kee ? Aku serius dengan kauu . Tapi , mungkin nie yang terbaik /: Semoga kau jumpa orang yang terbaik lepas niee . Sorry for everything . Sorry for all my fault . Thanks because be minee , jangan lupa kenangan kita ye . Sebab aku pon takan lupaa :'( Byebyee forever !

THE END !