Tuesday, April 12, 2011

Mimpi ohh Mimpi :D

"Katanya, kalau saat tidur malam kita diusik oleh mimpi bertemu ular, berarti akan ada jodoh yang datang. Kalau ular itu menggigit atau melilit, berarti jodohnya sudah dekat. Sebentar lagi jodoh itu akan datang melamar. Asyik ya."
Dipetik dari sebuah laman web :)

Hahaha , macam-2 . Betul ke jodoh dah dekad nie ? auwwwwwww ♥  Tak saba menunggu *gatalnyeee , hehe . Mimpi punya mimpi , aku tidurr sampai lah pukul 7 . Patot lahh sedap je tido , hujan rupanya . Cadang malas nak pergi sekolahh . Tapi , fikir SPM , cewahhh .. Dalam pukul 8 stengah tu barulah gerak , ituponn hujan x berenti lagii . Macam sekolahh bapak aku je kann . ahaha :D . Redahh hujan , sampai sekolahh kesejookann ! Hee . Tapi seronokk lah , aku kan suka main hujann , heee ♥  .

Tapi rasa menyesal pon ada datang sekolah harinie , x blaja sangat ponn . Duduk lepak-2 , mengumpat je banyakk . Kalau xdatang ponn takpe kann . Meor senget pon x datang . menyesal pulak x call dia dulu sebelom pegi tadi . Ingat kan dia da gerak dulu . Huhu .

Errmmm , thats all for todayy . Byebye ♥ 

*saya rindu lahh sama Pingu♥  saya :)