Friday, April 15, 2011

Mengapakahh ?

Sayangilahh orang mencintai kita kerana dia tidak akan tinggalkan kita bila mana kita mula menyayanginya . Jangan sesekali cuba berharap terhadap orang yang kita sayang , kerana belum tentu dia menyayangi kita seperti mana kita sayang akan dirinya . Kita tak akann sedar , bila kita mula sayang seseorang , bila perasaan tu mula hadir , dan bila kita tersedarr , kita dah tertinggal jauh dan kehilangan nya untuk selama nya ;(

Sebenarnya aku nak wishh , Happy Anniversary 1 month for us ♥ <3 . Cewahhh , baru satu bulann . Tapi skarang tengah gado laa . Sebenarnya semalamm , tapi tak sempat nak update belogg kann . Aku bengang la , satu hari tak reti2 nak text aku , bila sampai je mcj , lain jadi nya .. Mcm nie :

Awak   : Hye awk !
Saya    :  Hye ! Hahh , hidup lagii ?
Awak   : Bahh , nak sangat saya mati ke ?
Saya    : Tade lahh , engat kan da x reti-2 nak mcg . Malam baru mcg , bila rasa bosan baru nak mcg , kalau x , tade lahh . mcm tu ?
Awak  : Tade laa , tadi saya bz tgh tlg mmbe buad motor , sory la sygg ..
.................

Kalau pendapat korangg , kasar sangat ke bahasa aku ? Sebenarnya aku tak niat ponn nak cakap mcm tu , aku faham perasaan dia . Tapi , alasan lelaki , selalu sama je kann ? Buzy , buad motor , buzy , lepak dgn mmbe . Itu je . Penting sangat ke motor tu awak , daripada saya niee ? Saya tak kisah , awak nak lepak dengan mmbe ke , nak pegi tlg mmbe buad motor ke , at least , bagi tau laa . Hurmm . Byebye .

Musicc make me free ;)


p/s : Still lovingg you ♥