Wednesday, February 2, 2011

update :)

Morninggg ! Aku bangun awal pagi nie . Erggghh , rasa nak demam lahh . Okayy , today aku nak update blogg . Lama jugak en , diam tanpa kata . Hehe . So , the first thingg , aku nak cerita pengembaraan aku selama seminggu di Beruas . Hohoho , dapat public holiday . Acehhh , padahal , aku saja dok sana . Tak pegi sekolah ponn . Macam org slalu kata , lari dari masalah . ermmm , actlly , bukann lah . Just , tenang kan fikiran , n lari dari semua orang . Kalau bolehh , x nak jumpa sape2 ponn . Tapi kann , tu lahh , orang x faham .

Di situ laa aku banyak mengenal erti kasih sayang . Walau pun kasih syg dan perhatian yang dorang bagi kat sana tak pernah berkurangg , tapi , kita tak sedar , kasih sayang ibu bapa kita melampaui segalanya . Tiada tandingan nya , tiada dapat mengganti kann nya .

Pengalaman mengajar kita erti kehidupan . Masalah yang jadi membuat kita lebih matang untuk membuat keputusan . Biarkan kesalahan lepas berlalu dan jangan di ulang . Kita bolehh fikir mana yang terbaik dan untuk kebaikan kita sendiri . 

Sekiann , Wasalamm :)