Wednesday, December 22, 2010

Together :D

Hari yang membosan kann . Huhu , pagi smalam , aku kene bangun awal ! huhhhh ~ Terganggu aku nak tido . Meor dtg umah , kejot . Kene bangun jugakk laa . Padan muka kau kene tggu lama . HAHA !
Ehh , tau x , lepas makan tengah hari , aku , Sai , Angah , n Meor , kteorang pegi 'Sukaria Karoke ' dekadd Stewan . Angah support , aku gn Meor follow je lahh . Hehe :DD 
Bosann lahh , cuti nie tade paper yangg menarik lahh . Aktiviti sama je . Huhu .



KARAOKE TIME <33

Today's story ~
Hari nie aku habes kan masa dekad rumahh kt Beruas tu . Tu ponn sebab aku TERSANGAT lahh bosann . Petang aku join maen bola jaringg . HAHA ! Oman macam siodd ! Bole pulak dea tarik baju aku , sebab x kasi aku ambik bola . Gile ouhh , sampai aku tejatohh dkt court tue ! Malu sioddd ~
Btw , sangat seronokk ouhh . Sekurang - kurang nye bole hilang kan bosan . 
Grrrrr ~




BERMAIN BOLA JARINGG . hoho :DD