Saturday, December 11, 2010

Al Fatihah ..

10 Disember 2010 . Mak sdara aku meninggal dunia . Mak sadar belahh ayah , dea adek ayah aku . Sekelip mata jea . Baru lagi rse nye aku sembang sembang gn dea . Tak sangka gile ahh . Sedey siodd . Kesiann anak anak dea , suami dea , tinggal mcm tu je . Semua orang x sangka dea pegi , yelahh , bukan ade sakit pon , badan ponn sihat lagi . Tiba tiba je dpt berita dea da tade , pkol 6.30 am .



Pukul 4 jenazah slamat dikebumikan . Sampai rumahh , siap2 teros pegi Beruas . Letih siod . Balek teros tido . fuhhh , sampai la pagi tadi aku tido , so smalam aku x online langsong . Orang kol pon aku x angkat , aku silent fone , then terjatohh bawah katil fone to , haha . Aman siket aku nak tido . Terasa letihh sgt , dengan tade mood nye , rase nak gado gn orang jehh . Skarang baru mood okay . Kesian cousin aku , nanges nanges mak dea da tade . Aku yg tengok pon rase nak nnges . Sedihh kot , dea pon x sangka mak dea da tade . Huhuhu , ibuuuuuuuu . Sayang ibu ! Jangan pegi okay ! Tak sanggop ! Kalau dulu dea slalu dgr mak dea mmbebel , marah marah , sekarang da xde da . mesti rindu kann ?

so pesanan aku : 


Sayangilah ibu anda selagi dea masihh ade . Jgn menyesal kalau satu hari nnty dea da xde , baru sebok sebok nak rindu dkt dea . IBU segalanya fahamm !