Monday, August 20, 2012

Happy Raya Raya wehuuu ;D

Selamat Hari Raya Aidilfitri guys. Di kesempatan ini aku menyusun 10jari memohon salah dan silap diatas keterlanjuran kata, tersalah bicara dan ter ter ter lah. Semoga hari raya ni kita dapat saling memaafkan antara satu sama lain. Ewahh ;') Btw, Malam raya, genab aku dgn Ogyy 9bulan. Happy 9months darlingg :*

Tahun ni kan kan kitorang buat semua baju sama kaler. Tak buat la, beli. First time kot. Hikhik. Nak nengokk? :*
|
|
|
v

Sempoi baq hang \m/

Tak kemana pun satu hari ni, rasa dah besar malas nak berjalan. Member2 pun lama tak contact. Sesiapa yang kenal aku tu datang jelah yee. Aku ada je dkt rumah. Tak sabar nak beraya sesama dgn ogyyy <33 Hihihi nanti aku update gambar kitorang yeee ;D

Tu jelah nak cakap. Selamat Hari Raya Aidilfitri. Maaf zahir dan batin. Muahhh.

Take a look ;)
|
|
|
|
|
v

Girls ;)

Boys ;)

Siblingss     

Sayang ayah sayang ibu :*


Okay last, saaayang Comell ^^ Muahh


THE END.