Tuesday, July 10, 2012

Cb lah -.-

Second Day di Politeknik Tuanku Sultanah Bahiyah. Ehh memang shit lah orientasi. Semua benda nak cepat mati la. Makan pun 5 minit je? Aku mengunyah saja pun dah 15minit, nasi dah la mentah suruh makan cepat2. pagi tadi memang plan dah nak skip program harini, then tetiba la pulak kene beratur ikut bilik. Aku dgn Natt dah kelam kabut, tengah syiok mimpi. Time tu dah pukul 7.30 kot. HAHA XD Nasib baik pandai bagi alasan, so time turun tu lepas jugak ^^

Dari pagi sampai malam dekat Pusat Islam :( Cari topup pun takde jual, Fb tak boleh online, mandi pun nak cepat, block tingkat 2, aaarrghhh apa lagi? Shit. Sedih gila lah. Rasa nak lari balik je. Rasa nak terajang muka senior busted tu pun ada.

Time ptg tu Natt lagi lah kesian. Diorang boleh pulak bagi masa 35 minit untuk semua?? Itu la masa makan, itula masa mandi, itula masa ke cafe. Sila betul. Aku teman jugak Nat sebab dia lapar. Aku memang malas dah tadi sebab nak cepat. Tapi tunggu lah jugak. Tetiba dia tertumpah kan air dalam makanan sorang Indian ni. Exco Disiplin perempuan mamak kot, punya lah bangang suruh Nat makan nasi yg dia buat tumpah air tu, padahal keling tu dah makan sikit. Gila apa nak makan lebih keling? Aku bagi nasi dgn air aku dkt keling tu then aku ajak Nat blah. Kesian dia :(

Esok kene bangun 5.10. Kalau aku tidur sekarang ni memnag malas gila nak bangun ni. nak tidur ke tak nak ni? Lapa gila babi, perut pedih :'/ nak makaaaaannnnn ! Malas lah tidur, esok habis orientasi nak tidur puas puas. hukhuk

One more thing, Al Fatihah buat atuk aku, dah selamat dikebumikan harini.