Saturday, June 9, 2012

Picnik :D


For this holiday, kitorang berpicnik di Teluk Batik. Even dekat tapi enjoy, bukan selalu dapat kumpul satu family mcm ni ;) Lama gila dah tak pergi situ, pergi balik semalam dapat refresh semua kenangan aku dkt situuu ;'D Mandi mandi semua mcm orang tak betul ^^ Hikhik.

Baru sampai ^^


Lepas mandi main pasir pulokk ;P Adik aku lawak gila dia segan segan kitorang buat *tuutt* kat badan dia. Bila dia gerak kena marah. Hahaha


Nak buat istana tapi tak reti. Hasil nya cuma macam seketul tauhu petak aje -.- Last2 kene langgar dgn ombak =.=


Hihi dah letih time ni. Dah nak balik dah, lepas tu baru mandi lagi sekali. Adik2 aku tak naik2 walaupun tgh panas2. Gila apa.


**Ibu, Yana, Me ;)


Me + Ibu = 



 Mereka enjoy ^^


 SweetHeart :*


Lepas habis mandi kan, kitorang pergi la ke toilet nak tukar baju. Bukan public toilet tu, tapi toilet yang area chalet punya tu. Orang yg jaga tu bisu, aku pun tak faham apa dia cakap. Dia tunjuk jalan ke toilet perempuan, aku dgn kkak aku dan adik aku pergi la. Bapak dalam tak pernah aku masuk. Dah la macam rumah hantu, scary sial. Macam bangunan lama, siap ada kain2 putih, then dinding ada daun2 menjalar. Sumpah serammm >,<

Btw, we have a great moment with it.