Friday, April 27, 2012

Hai ;)

Rasa mcm lama je x update blog. Memang lama pun kan. Lepas dating terus tak bukak blog. Bukan taknak bukak. Tengok blog ni pun menyampah, buwokk :P taktau nak buat macam mana dah. Bosann, Hehehe. Act, takde cerita baru lah nak story. Tu yg tak update. Takde idea. Duduk rumah makan tidur, cerita ape je pun nk tulis kan. Takkan nak tulis pasal mimipi au je dalam ni. Hehe

Semalam aku lulus test JPJ motor. Hoho =.= Aku pakai L lama dah, Dak nak dekat 2 tahun. Tu yg aku ambik P jugak tu, kalau boleh pakai lagi 10 tahun, lagi 10 tahun la aku L saje jawab nye. 30 ni ulangan JPJ kereta. Hikhik =. Haritu bukit tak lepas, macam shit je. Hhuhuhuu. Dah la cuak gila rasa macam nak spm lagi sekali je. Hoho. Aku nak cari kerja lah, tapi dah nak masuk bulan 5, rasa malas pun ada, nanti dah nak pi sambung belajar, buang masa je. Nak dok rumah puas2, tp fikir dulu cmne lah.

 Hurmmm, ada bende nak cerita sikit. Aku bengang la lelaki yang asyik buat perempuan nanges ni, macam sial je. Kalau dapat dekat aku, mmg tinggal terus dah, sayang x sayang, perangai macm sial pergi mampos lah kan. Perempuan kalau dah sayang, hati sakit macam mana pun, cepat je lembut, cepat je sejuk. Tapi yang laki dok ambik kesempatan. Melampau lampau. Fikir la sikit perasaan orang. Couple mana yang tak rindu duduk jauh, cara nak berhubung cuma call or text sahaja. Itu pun susah sangat, macam tu ke cara nak tunjuk sayang? Orang dah take care gila, buat perangai. Bukan balak nama nya nak jumpa awek sendiri pun susah, jumpa perempuan lain boleh je. Jangan nanti sampai satu hari dah takde org nak pedulikan awak tu, dah takde org nak syg awak tu, baru nak menyesal. Time tu tak guna dah. Time tu baru kau rasa macam mana perasaan org yang sayang gila kat kau, tapai kau tak pernah hargai.

Every man please take a note of this post. Bukan semua perempuan penyabar sangat, kalau aku memang taklah kan. Perempaun lain aku taktau. Tapi penyabar mana pun, tahap kesabaran tu ada had nya. Belajar hargai orang kalau nak kamu tu sentiasa dihargai.