Wednesday, January 18, 2012

I'm Finee :'{

HAPPY TWO MONTHS SAYANG . 
SEMOGA KITA KEKAL LAMA , 
SEMOGA DAPAT RESULT SPM YANG BAIK , 
SEMOGA BLA BLA BLA APE LAGI EHH ?
HAHAHA

Sedihh nyee , mana masa untuk kita ? Masing2 sebok dengan hal sendiri . Semoga akan adanya pelangi selepas hujan mengiringi hari , semoga akan jumpa kebahagian setimpal dengan kesabaran kita :)
Aku redha je dengan hubungan kita , aku faham and aku takkan marah dengan takdir kalau satu hari nanti kau bukan lagi untuk aku ;) Kita merancang Allah yang menentukan segala galanya ,
kalau ada jodoh tak kemana . 
Aku jugak faham kalau satu hari nanti kau jatuh hati dengan perempuan lain sebab makna nya aku bukan  yang terbaik bagi kau . Kita jauh , susah nak jumpa , 
bende bende macam ni tak mustahil akan jadi .
Aku tak doakan cuma mengingati . 
Ape pun , aku sayang kau sangat sangat and hanya Allah je tahu macam mana sayang nya aku dekat kauu ;') Semoga kau dapat yang terbaik dalam hidup dan 
aku sentiasa perlukan kau , SUPERHERO <3

Hehehe love you is always sayang kau selamanya . 

*dua bulan rasa macam dua tahun dah ^^