Thursday, November 17, 2011

HOYY ! 

Ni nora Syuhaidah binti Dinail yang baru la , Mana sama macam dulu ngok . Sori leww , nak sama balik tak dapat la , jumpa tepi jalan pun aku buat tak kenal , coz you are my past . 
Sikit pun tak sama macam dulu . Kesah pulak aku kau nak cakap aku sombong , lagi bagus ! Buat macam kau tak pernah wujud dalam hidup aku , 
lantak lah kau nak buat apa punn , aku taknak ambik tau . 
Sorry , heheww -.-

Btw , aku menyesal and taknak kenal pun kau (!) Menyesal siot . Tak jumpa kau pun aman hidup aku ! 
Best woo dapat buang orang dalam hidup aku , and , who's going next ?
Byebye budak sekolah , friends just can be friends . 
Kau tak reti hargai aku , sepuluh kali ganda aku buat kau macam sampah. Senang je. 
Kadang2 kene jadi kejam sikit , lagi bagus. 
Aku tak kenal budak sekolah aku lepas nie, haha . 
Benci sekolah , bullshit (!)

Bye sayang. Welcome new life